Specialista/ka provizního oddělení

Za přesnými čísly stojí lidé, na které je spoleh. Buďte jedním z nich!

Společnost OK KLIENT poskytuje komplexní servis finančním poradcům. Naším cílem je vytvářet spolehlivé zázemí, které umožňuje profesionálům soustředit se na klienty, zatímco my zajišťujeme bezchybný chod procesů v pozadí. Rozšiřujeme tým o nového kolegu či kolegyni na provizním oddělení. Hledáme pečlivou a zodpovědnou osobu, která si rozumí s čísly, má smysl pro detail a ráda se věnuje analytické a administrativní práci v prostředí, kde vše musí přesně sedět.

Vaše pracovní náplň:

  • řešení dotazů a reklamací týkajících se provizí
  • kontrola bankovního účtu (přijatých a vyplacených provizí)
  • kontrola formátů a správnosti dat
  • spolupráce s ostatními odděleními napříč firmou (obchodní síť, produktoví manažeři, IT, smluvní vztahy, licence aj.)
  • pochopení logiky provizního nastavení a modelové výpočty
  • práce s interním systémem a v programu Excel
  • spolupráce s dodavateli

Co od vás požadujeme:

  • alespoň 2 roky praxe v administrativní nebo finanční oblasti, ideálně v práci s daty či provizemi
  • pečlivost, samostatnost a systematičnost
  • umět si dobře zorganizovat práci a dotahovat věci pečlivě do konce
  • dobrou znalost Excelu
  • komunikativní a týmový přístup při spolupráci s ostatními odděleními a při hledání řešení

Co vám nabízíme:

  • příjemné pracovní prostředí
  • zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • motivující finanční mzdu
  • 25 dní dovolené
  • stravenkový paušál a další benefity v rámci uskupení OK HOLDING
  • výběrové řízení probíhá průběžně, předností může být možnost nástupu ihned

Jak se přihlásit do výběrového řízení:

  • klikněte na oranžové tlačítko s nápisem „Mám zájem o nabídku“, které naleznete v pravém zeleném obdélníku
  • poté budete přesměrováni na elektronický odpovědní formulář, který vás provede vším, co je potřeba k výběrovému řízení doložit
Specialista/ka provizního odděleníikon OK KLIENT a.s. ikon Administrativa ikon Brno ikon Plný úvazek