Specialista/ka provizního oddělení
Za přesnými čísly stojí lidé, na které je spoleh. Buďte jedním z nich!
Společnost OK KLIENT poskytuje komplexní servis finančním poradcům. Naším cílem je vytvářet spolehlivé zázemí, které umožňuje profesionálům soustředit se na klienty, zatímco my zajišťujeme bezchybný chod procesů v pozadí. Rozšiřujeme tým o nového kolegu či kolegyni na provizním oddělení. Hledáme pečlivou a zodpovědnou osobu, která si rozumí s čísly, má smysl pro detail a ráda se věnuje analytické a administrativní práci v prostředí, kde vše musí přesně sedět.
Vaše pracovní náplň:
- řešení dotazů a reklamací týkajících se provizí
- kontrola bankovního účtu (přijatých a vyplacených provizí)
- kontrola formátů a správnosti dat
- spolupráce s ostatními odděleními napříč firmou (obchodní síť, produktoví manažeři, IT, smluvní vztahy, licence aj.)
- pochopení logiky provizního nastavení a modelové výpočty
- práce s interním systémem a v programu Excel
- spolupráce s dodavateli
Co od vás požadujeme:
- alespoň 2 roky praxe v administrativní nebo finanční oblasti, ideálně v práci s daty či provizemi
- pečlivost, samostatnost a systematičnost
- umět si dobře zorganizovat práci a dotahovat věci pečlivě do konce
- dobrou znalost Excelu
- komunikativní a týmový přístup při spolupráci s ostatními odděleními a při hledání řešení
Co vám nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí
- zaměstnání na hlavní pracovní poměr
- motivující finanční mzdu
- 25 dní dovolené
- stravenkový paušál a další benefity v rámci uskupení OK HOLDING
- výběrové řízení probíhá průběžně, předností může být možnost nástupu ihned
Jak se přihlásit do výběrového řízení:
- klikněte na oranžové tlačítko s nápisem „Mám zájem o nabídku“, které naleznete v pravém zeleném obdélníku
- poté budete přesměrováni na elektronický odpovědní formulář, který vás provede vším, co je potřeba k výběrovému řízení doložit
Specialista/ka provizního oddělení
OK KLIENT a.s.
Administrativa
Brno
Plný úvazek