Administrativní pracovník/ce (vhodné pro absolventy)

Hledáme šikovnou a komunikativní osobu na pozici administrativní pracovník/ce, která se připojí k našemu týmu a podpoří nás v každodenním chodu kanceláře. Pokud hledáte příležitost nastartovat svou kariéru, získat zkušenosti v administrativě a být součástí přátelského kolektivu, pak je tato pozice ideální právě pro vás. U nás dostanete možnost učit se, růst a získat jistotu stabilního zaměstnání.

Přidejte se k nám a buďte součástí týmu, který vám pomůže uspět!

Vaše pracovní náplň:

  • zpracování a třídění přijaté/odeslané pošty (interní a pojišťovny)
  • telefonní a emailová komunikace
  • zápis produkce finančních produktů do informačního systému společnosti
  • konzultace s produktovými specialisty
  • kontrola zprostředkovaných smluv
  • řešení intervencí s obchodními zástupci společnosti
  • zajištění bezproblémového chodu a provozu kancelářských prostor

Co od vás požadujeme:

  • praxi v oblasti pojištění nebo financí výhodou, není podmínkou
  • minimálně uživatelskou znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
  • samostatnost, komunikativnost, pečlivost
  • schopnost práce v týmu
  • chuť učit se novým věcem
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou

Co vám nabízíme:

  • příjemné pracovní prostředí
  • zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • motivující finanční mzdu
  • 25 dní dovolené
  • benefity dle interních pravidel OK HOLDING
  • nástup možný ihned

Jak se přihlásit do výběrového řízení:

  • klikněte na oranžové tlačítko s nápisem „Mám zájem o nabídku“, které naleznete v pravém zeleném obdélníku
  • poté budete přesměrováni na elektronický odpovědní formulář, který vás provede vším, co je potřeba k výběrovému řízení doložit
Administrativní pracovník/ce (vhodné pro absolventy)ikon OK KLIENT a.s. ikon Administrativa ikon Brno ikon Plný úvazek ikon Absolventy